Halaman

Ahad, 3 Januari 2016

New 'Family'

Alhamdulillah..
Dengan berkat doa mak abah, usaha sendiri pon yg tak seberapa ni, Sem 1 aku memperoleh 4 flat untuk kedua-dua subjek...dan sekarang juga sedang menunggu keputusan peperiksaan Sem 2 secara rasmi di student portal..
Tapi Sem 2 ni, terasa amat lain... Mula rapat dengan orang yang aku tak jangka pon akan aku anggap macam keluarga dekat Unisel ni..
Terasa sangat kehilangan, terasa sangat pedih, terasa sangat seronoknya Sem 2 ni.. Tak tahu apa yg seronoknya, faktor2 kecil di Sem 2 ni bila digabungkan semua terasa amat bermakna..
Sekarang aku dah ada 'keluarga' baru di Unisel.. Asslam, Zafirah, Darwisy always sama-sama dengan aku.. Aku tak pernah terfikir pon aku boleh jadi serapat macam ni dengan diorang. Diorng always jadi penasihat aku dalam apa-apa, always kongsi idea apa-apa pon yang jadi.
Terima kasih jugak lah pada Mdm Hamidah disebabkan kelas Proficiency English dia kitorang start 'bonding'..cewah..haha..
Yang pasti aku taknak keseronokan dan kegembiraan yang aku alami Sem 2 akan berkekalan Sem 3 akan datang...

Tiada ulasan: